800 889 866-bezpłatna infolinia konsumencka już czynna!

538006470_73ad973282_b

fot. www.foter.com

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Federacja Konsumentów pod  koniec stycznia br. uruchomiły Infolinię Konsumencką, która umożliwia każdemu konsumentowi w Polsce dostęp do pomocy prawnej.

Często nie jesteśmy pewni, jak się zachować, kiedy źle potraktowano nas w sklepie, wykonawca mebli kuchennych wziął zaliczkę i zniknął, a sprzedawca nie chce przyjąć reklamacji butów, bądź cieknącego czajnika elektrycznego. Teraz mamy możliwość bezpłatnego uzyskania odpowiedzi na te i podobne pytania od prawników ze Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Poprzez uruchomienie Infolinii chcemy zachęcić nas wszystkich – konsumentów do odważnego egzekwowania swoich praw” – mówi Grażyna Rokicka, prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.

Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. Po poradę może zwrócić się każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, prawnicy odpowiadają także na pytania konsumentów pod adresem porady@dlakonsumentow.pl. Zarówno połączenie, jak i porady są bezpłatne. Konsumenci uzyskają także adresy instytucji, które mogą udzielić im pomocy w egzekwowaniu roszczeń.

Za obsługę infolinii odpowiedzialne jest Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, natomiast centrum porad pod adresem porady@dlakonsumentow.pl prowadzi Federacja Konsumentów. Projekt finansowany jest ze środków UOKiK.

Jedna myśl na temat “800 889 866-bezpłatna infolinia konsumencka już czynna!”

  1. I have recently started a web site, the info you provide on this web site has helped me greatly. Thanks for all of your time & work. „Her grandmother, as she gets older, is not fading but rather becoming more concentrated.” by Paulette Bates Alden.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *