fot. www.foter.com
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Federacja Konsumentów pod koniec stycznia br. uruchomiły Infolinię Konsumencką, która umożliwia każdemu konsumentowi w Polsce dostęp do pomocy prawnej.
„Często nie jesteśmy pewni, jak się zachować, kiedy źle potraktowano nas w sklepie, wykonawca mebli kuchennych wziął zaliczkę i zniknął, a sprzedawca nie chce przyjąć reklamacji butów, bądź cieknącego czajnika elektrycznego. Teraz mamy możliwość bezpłatnego uzyskania odpowiedzi na te i podobne pytania od prawników ze Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Poprzez uruchomienie Infolinii chcemy zachęcić nas wszystkich – konsumentów do odważnego egzekwowania swoich praw” – mówi Grażyna Rokicka, prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.
Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. Po poradę może zwrócić się każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, prawnicy odpowiadają także na pytania konsumentów pod adresem porady@dlakonsumentow.pl. Zarówno połączenie, jak i porady są bezpłatne. Konsumenci uzyskają także adresy instytucji, które mogą udzielić im pomocy w egzekwowaniu roszczeń.
Za obsługę infolinii odpowiedzialne jest Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, natomiast centrum porad pod adresem porady@dlakonsumentow.pl prowadzi Federacja Konsumentów. Projekt finansowany jest ze środków UOKiK.
I have recently started a web site, the info you provide on this web site has helped me greatly. Thanks for all of your time & work. „Her grandmother, as she gets older, is not fading but rather becoming more concentrated.” by Paulette Bates Alden.